Mitt Liv Och Min Vardag

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av emma - 25 oktober 2011 18:52

Skön och lång ridtur vart det idag.
Hon skötte sig super galant då vi gick massor på vägen och bland hus. Men sen så finns det IDIOTER till bil förare som inte tar hänsyn till att man man rider på häst, utan gasar och försöker komma förbi en.
En falukorv i röven borde ni allt ha!

Nu så är älskade och fina lilla syster hemma och ska stanna hemma i en och halv vecka.
Inte sätt henne på över en månad. Så känns hur skönt som helst att se henne <3

Plus att det blir massa jobb, lite mer än en vecka, och det känns hur underbart som helst.
Så då har man lite pengar att handla julklappar för :)



" Vissa undrar vart jag slagit i huvudet och andra älskar mig "

Av emma - 25 oktober 2011 11:22

Kan inte påstå att allt är lätt och glatt hela tiden.

Just nu här det MYCKET som händer runt omkring en.
Började må bra och började kunna gå ut ensam när mörket kom, men nu känns det som man börjar om från början igen.
Träffade 12 poliser en advokat och massa annat folk, fick berätta om och om igen hur denna händelse gick till, sen så filmade dem in allt. Det sista advokaten sa var att jag kommer bli kallad till rätten inom ett par veckor, jag som hade hoppats på att det hade räkt med filmen som "bevis" men tydligen inte.
Känns förjävligt och jobbigt allt, men ska vara stark, samtidigt vet jag ju att jag gör nått positivt.


Kommer att få jobba i en och halv vecka framöver, känns skönt med lite inkomst nu när man är arbetslös-




" Don`t try to understand everyhing,  because sometimes

it is not meant to be understand,  but to be accepted "

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards