Mitt Liv Och Min Vardag

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

Skönt

Av emma - 25 oktober 2011 18:52

Skön och lång ridtur vart det idag.
Hon skötte sig super galant då vi gick massor på vägen och bland hus. Men sen så finns det IDIOTER till bil förare som inte tar hänsyn till att man man rider på häst, utan gasar och försöker komma förbi en.
En falukorv i röven borde ni allt ha!

Nu så är älskade och fina lilla syster hemma och ska stanna hemma i en och halv vecka.
Inte sätt henne på över en månad. Så känns hur skönt som helst att se henne <3

Plus att det blir massa jobb, lite mer än en vecka, och det känns hur underbart som helst.
Så då har man lite pengar att handla julklappar för :)



" Vissa undrar vart jag slagit i huvudet och andra älskar mig "

 
 
Tuula

Tuula

26 oktober 2011 11:19

Jag tillhör kategorin som älskar dig.. <3

http://carismatic.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 2 december 2011 13:54

Haft alldeles för mycket att tänka på den sista tiden, så har inte känt någon större lust att skriva.Men kan nu säga ÄNTLIGEN så är ALLT över och jag kan lägga allt bakom mig och börja leva igen.Rättegången var i Onsdags, det gick rätt så bra men var...

Av emma - 2 november 2011 11:14

Ja, när i helvete ska det vara över?Vill kunna glömma och gå vidare.Var ännu en gång hos polisen idag, fick kolla igenom en massa foton.Nu väntar jag bara på en kallese till rättegången :/Som tur är så ska jag få en kontakt person som kommer att stöt...

Av emma - 1 november 2011 12:29

Kärleken är svår att ge och svår att ta. Ändå längtar vi alla mycket efter den. Men rädslan hindrar oss från att våga.Hårdheten dominerar som en ogenomtränglig mur runt rädslan. Det mjuka som släpps fram med kärleken kan öpnna muren och blotta själen...

Av emma - 31 oktober 2011 19:50

Hur ska man sumera helgens alla bravader mån tro?Alldeles för MYCKET alkohol, massa konstig dans, för många corna med lime, alldeles för mycket onödiga samtal, för mycket hångel med Rebecka och Emilia, bränskada på halsen av en brud, smäll i huvudet....

Av emma - 27 oktober 2011 18:31

Nä det är ingen vilken dag som helst idag :/Det är exakt två år sedan min älskade dotter Aztrid föddes och tyvärr lämnade oss.Längtan och saknaden efter henne är enorm.Men kan med hjärtat på handen säga att det var det BÄSTA valet vi gjorde för henne...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards