Mitt Liv Och Min Vardag

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Helgens bravader

Av emma - 31 oktober 2011 19:50

Hur ska man sumera helgens alla bravader mån tro?

Alldeles för MYCKET alkohol, massa konstig dans, för många corna med lime, alldeles för mycket onödiga samtal, för mycket hångel med Rebecka och Emilia, bränskada på halsen av en brud, smäll i huvudet.Någon snodde mina 300 kr, trodde mitt bankkort var snott med, men i morse så hade någon vart och lämnat det. Helt okej musik, Kapten Röd ägde väl allt.
Men ack så jäkla skoj helg det var ändå.
Tack alla inblandade människor <3


Får nog bli VÄLDIGT lugnt med alkoholen ett tag framöver, måste tänka på min hälsa börja jag känna.


Jobbar denna natt nu fram tills i morgon efter lunch, sen ledig fram till kl 22 och jobbar natten igen.
Aldrig fel med lite pengar på kontot då man är arbetslös.



" Alkohol tar bort hämningarna - som den rädda lilla musen som blev full och skakade sina morrhår och skrek: Hit med kattjäveln nu! "

 
 
Tuula

Tuula

31 oktober 2011 21:30

Nominerat dig i min blogg <3

http://carismatic.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 2 december 2011 13:54

Haft alldeles för mycket att tänka på den sista tiden, så har inte känt någon större lust att skriva.Men kan nu säga ÄNTLIGEN så är ALLT över och jag kan lägga allt bakom mig och börja leva igen.Rättegången var i Onsdags, det gick rätt så bra men var...

Av emma - 2 november 2011 11:14

Ja, när i helvete ska det vara över?Vill kunna glömma och gå vidare.Var ännu en gång hos polisen idag, fick kolla igenom en massa foton.Nu väntar jag bara på en kallese till rättegången :/Som tur är så ska jag få en kontakt person som kommer att stöt...

Av emma - 1 november 2011 12:29

Kärleken är svår att ge och svår att ta. Ändå längtar vi alla mycket efter den. Men rädslan hindrar oss från att våga.Hårdheten dominerar som en ogenomtränglig mur runt rädslan. Det mjuka som släpps fram med kärleken kan öpnna muren och blotta själen...

Av emma - 27 oktober 2011 18:31

Nä det är ingen vilken dag som helst idag :/Det är exakt två år sedan min älskade dotter Aztrid föddes och tyvärr lämnade oss.Längtan och saknaden efter henne är enorm.Men kan med hjärtat på handen säga att det var det BÄSTA valet vi gjorde för henne...

Av emma - 26 oktober 2011 22:16

Det är så jobbigt när humöret dalar så dant.Ena stunden så är jag glad och känner mig på topp, men sen nästa sekund så känner jag mig ledsen och sårbar.Om det bara kunde vara bra.Så mycket känslor inom mig som jag vill dela med mig av. Försöker visa ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards