Mitt Liv Och Min Vardag

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Inte vilken dag som helst idag

Av emma - 27 oktober 2011 18:31

Nä det är ingen vilken dag som helst idag :/
Det är exakt två år sedan min älskade dotter Aztrid föddes och tyvärr lämnade oss.
Längtan och saknaden efter henne är enorm.
Men kan med hjärtat på handen säga att det var det BÄSTA valet vi gjorde för henne, även för oss själva också.
Var och hälsade på henne idag, gjorde lite höst fint också.
Mormor och moster var även med.


Aztrid mamma älskar dig av hela sitt hjärta, du komme för alltid att ha en speciell plats.


Har även vart och lunchat med Sofia Fisen Stolt, fick blir en god lunch på Kinan.
Sen så kollade vi lite kläder och skor.
Var och beställde tid på Robin Hood, så i morgon så ska jag färga håret och bli lite snygg igen :)


Kom precis hem efter en liten kvälls runda på häst ryggen.
Hon skötte sig kanon bra idag också, gick hur fint som helst.
Snart så kan jag börja och träna henne lite mer, och sätta krav på gammel tanten.

Nu blir det någon timmes jobb och invänta Rebecca Häll som kommer på besök..

TAGGA TAGGA TAGGA så in i bomben för en lyckad helg med bra folk och bra musik :)


" Aztrid, du vet verkligen hur mycket jag älskar dig. För endast du har hört mitt hjärta inifrån. ♥ "

 
 
Ingen bild

Linnéa Hultman

27 oktober 2011 19:04

Jag kan inte föreställa mig den smärta som det måste innebära att mista sitt barn. Massa kramar till dig Emma, jag tänker på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 2 december 2011 13:54

Haft alldeles för mycket att tänka på den sista tiden, så har inte känt någon större lust att skriva.Men kan nu säga ÄNTLIGEN så är ALLT över och jag kan lägga allt bakom mig och börja leva igen.Rättegången var i Onsdags, det gick rätt så bra men var...

Av emma - 2 november 2011 11:14

Ja, när i helvete ska det vara över?Vill kunna glömma och gå vidare.Var ännu en gång hos polisen idag, fick kolla igenom en massa foton.Nu väntar jag bara på en kallese till rättegången :/Som tur är så ska jag få en kontakt person som kommer att stöt...

Av emma - 1 november 2011 12:29

Kärleken är svår att ge och svår att ta. Ändå längtar vi alla mycket efter den. Men rädslan hindrar oss från att våga.Hårdheten dominerar som en ogenomtränglig mur runt rädslan. Det mjuka som släpps fram med kärleken kan öpnna muren och blotta själen...

Av emma - 31 oktober 2011 19:50

Hur ska man sumera helgens alla bravader mån tro?Alldeles för MYCKET alkohol, massa konstig dans, för många corna med lime, alldeles för mycket onödiga samtal, för mycket hångel med Rebecka och Emilia, bränskada på halsen av en brud, smäll i huvudet....

Av emma - 26 oktober 2011 22:16

Det är så jobbigt när humöret dalar så dant.Ena stunden så är jag glad och känner mig på topp, men sen nästa sekund så känner jag mig ledsen och sårbar.Om det bara kunde vara bra.Så mycket känslor inom mig som jag vill dela med mig av. Försöker visa ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards